Regulamin

­ Regulamin sklepu internetowego https://www.spyshop.pl/

  • I.Postanowienia ogólne
  • II. Definicje
  • III. Rodzaj i zakres usług elektronicznych
  • IV. Warunki świadczenia i zawierania umów
  • V. Warunki zawierania umów sprzedaży
  • VI. Sposoby płatności
  • VII. Koszt, termin i sposoby dostawy
  • VIII. Warunki rozwiązania umów o świadczenie usług elektronicznych
  • IX. Gwarancja produktu
  • X. Tryb postępowania reklamacyjnego
  • XI. Prawo odstąpienia od umowy
  • XII. Własność intelektualna
  • XIII. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (B2B)
  • XIV. Postanowienia końcowe

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy działający pod adresem https://www.spyshop.pl/ prowadzony jest przez Spy Shop Sp. z o.o. (dawniej Spy Shop Paweł Wujcikowski), z siedzibą we Wrocławiu, ul. Traugutta 143/1, 50 – 419 Wrocław, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS 0000990190, NIP: 899 293 8787, REGON: 523 276 622, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@spyshop.pl, tel. +48 720 888 180.
  2. Sklep https://www.spyshop.pl/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep https://www.spyshop.pl/, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz Umów Sprzedaży Produktu, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
  4. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu https://www.spyshop.pl/, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
  6. Sklep https://www.spyshop.pl/ prowadzi sprzedaż detaliczną Produktów, za pośrednictwem sieci Internet na terenie Polski oraz w innych krajach.
  7. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  8. Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://www.spyshop.pl/ należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem https://www.spyshop.pl/ użyte są w celach informacyjnych.
  9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
    • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
    • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

II. Definicje

  1. Czat - usługa elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez Usługodawcę umożliwiająca prowadzenie rozmów między aktualnie zalogowanym Usługobiorcą a Usługodawcą.
  2. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Formularz rejestracji – formularz dostępny na stronie internetowej https://www.spyshop.pl/ umożliwiający utworzenie Konta.
  4. Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej https://www.spyshop.pl/ umożliwiający złożenie Zamówienia.
  5. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
  6. Klient – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  7. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
  8. Panel GPS – usługa elektroniczna udostępniona Usługobiorcom przez Usługodawcę, polegająca na lokalizacji urządzeń, obejmująca automatyczne lokalizowanie sygnałów z urządzeń lokalizujących i udostępnianie ich w formie elektronicznej w postaci punktów naniesionych na mapę w formie elektronicznej, dostępnych za pośrednictwem SMS lub poprzez zalogowanie się z użyciem otrzymanego loginu oraz hasła dostępowego na stronie www.gpstrace.pl.
  9. Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.
  10. Sklep - Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem https://www.spyshop.pl/
  11. Sprzedawca, usługodawca – Spy Shop Sp. z o.o. (dawniej Spy Shop Paweł Wujcikowski) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Traugutta 143/1, 50-419 Wrocław, , wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS 0000990190, NIP: 899 293 8787, REGON: 523 276 622.
  12. System opinii - usługa elektroniczna udostępniona Klientom przez Usługodawcę, umożliwiająca zamieszczanie opinii dotyczących przebiegu i realizacji transakcji.
  13. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  14. Umowa sprzedaży – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  15. Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
  16. Usługa elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
  17. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  18. Newsletter – Usługa Elektroniczna pozwalająca Usługobiorcy na subskrybowanie i otrzymywanie na podany przez Usługobiorcę adres e-mail bezpłatnych informacji pochodzących od Usługodawcy, dotyczących Produktów dostępnych w Sklepie.

III. Rodzaj i zakres usług elektronicznych

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
    • zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
    • prowadzenie Konta w Sklepie,
    • korzystanie z Newslettera,
    • zamieszczanie Opinii,
    • korzystanie z Czatu,
    • korzystanie z Panelu GPS.
  2. Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

IV. Warunki świadczenia i zawierania umów o świadczenie usług elektronicznych

    1. Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w rozdziale III pkt. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
    2. Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Newslettera zawierana jest na czas nieoznaczony.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na zamieszczeniu opinii zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zamieszczenia opinii albo zaprzestania jej zamieszczania przez Usługobiorcę.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z Czatu zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą zaprzestania korzystania z Usługi przez Usługobiorcę.
      • umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na korzystaniu z funkcjonalności Panelu GPS zawierana jest na czas nieoznaczony lub oznaczony, określony w umowie świadczenia usługi.
    3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
      • komputer z dostępem do Internetu,
      • dostęp do poczty elektronicznej,
      • przeglądarka internetowa,
      • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
    4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
    6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
    7. Usługodawca zastrzega prawo do odmowy publikacji lub usunięcia opinii, których charakter może naruszać postanowienia Regulaminu, przepisy powszechnie obowiązującego prawa lub zasady współżycia społecznego oraz dobre obyczaje, w szczególności gdy zawierają elementy:
      • powszechnie uznane za obraźliwe lub wulgarne,
      • o charakterze rasistowskim,
      • o charakterze pornograficznym lub erotycznym,
      • noszące znamiona przestępstw lub czynów nieuczciwej konkurencji,
      • naruszające prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej,
      • szkodzące dobremu imieniu lub wizerunkowi Usługodawcy lub osób trzecich, wprowadzające w błąd Usługobiorców.

V. Warunki zawierania umów sprzedaży

      1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
      2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Produkt dostarczany poza granice Unii Europejskiej może rodzić po stronie Klienta obowiązek zapłaty cła lub stosownego podatku zgodnie z przepisami obowiązującymi w kraju przeznaczenia. W celu uzyskania dodatkowych informacji Klient proszony jest o skontaktowanie się z właściwym organem ds. celnych lub akcyzowych. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
      3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
      4. Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
      5. W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
      6. Zamówienia można składać:
        • poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep https://www.spyshop.pl/) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
        • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@spyshop.pl,
        • telefonicznie pod numerem: +48 720 888 180.
      7. Sklep realizuje Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sklepu tj. od 8.00 do 16.00. Zamówienia złożone w Dni Robocze po godz. 14:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą rozpatrywane następnego Dnia Roboczego.
      8. Zawarcie Umowy Sprzedaży.
        • a. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia, udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami.
        • b. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie jednocześnie przyjmując Zamówienie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania oraz przyjęcie Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail, która zawiera:
          • potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
          • oświadczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
          • pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy,
          • niniejszy Regulamin.
        • Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 8 lit. b), zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
      9. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny lub na życzenie Klienta faktura VAT), który będzie dołączany do przesyłki.
      10. Promocje
        • a. Kod rabatowy kwotowy lub procentowy upoważnia do zakupu produktów z oferty zamieszczonej na https://www.spyshop.pl/ z rabatem zamieszczonym na kuponie przy założeniu ewentualnych progów minimalnych zaznaczonych w informacji o promocji.
        • b. Kod rabatowy jest przypisany do rynku dystrybucji w zależności od jego początkowej nazwy:
          PLXXXXXXXXX - dla sklepu - https://www.spyshop.pl/
          DEXXXXXXXXX - dla sklepu - https://www.spyshop.berlin/
          UKXXXXXXXXX - dla sklepu - https://www.detective-store.com/
          CZXXXXXXXXX - dla sklepu - https://www.spyshop24.cz/
        • c. Kod rabatowy nie podlega wymianie na środki pieniężne (gotówkę) w całości ani w części oraz nie może zostać zwrócony Sprzedawcy.
        • d. Jeżeli kod zostanie wykorzystany inaczej niż mówi o tym punkt 2. regulamin sprzedawca ma prawo do anulowania transakcji.
        • e. Wszelkie kwestie nieprzewidziane niniejszym regulaminem reguluje Regulamin sklepu, a także przepisy prawa polskiego, a przede wszystkim kodeksu cywilnego, jak również przepisy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz ustawy o ochronie danych osobowych.

VI. Sposoby płatności

      1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
        • płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
        • płatność przy odbiorze za tzw. pobraniem (wyłącznie na terenie Unii Europejskiej),
        • płatność przy odbiorze w sklepie stacjonarnym,
        • płatność za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności (PayU.pl),
      2. W przypadku płatności przelewem krajowym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
        • PL 78 1050 1575 1000 0090 3278 1610 – PLN (ING Bank Śląski SA) Spy Shop Sp. z o.o., ul. Traugutta 143/1, 50-419 Wrocław, NIP: 899 293 8787. W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........"
      3. W przypadku płatności przelewem zagranicznym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer:
        • PL 77 1050 1575 1000 0090 3278 1628 - EUR (€) (ING Bank Śląski SA), Spy Shop Sp. z o.o., ul. Traugutta 143/1, 50-419 Wrocław, NIP: 899 293 8787. W tytule przelewu należy wpisać "Zamówienie nr........"
      4. W przypadku płatności przy odbiorze za tzw. pobraniem, przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Możliwa jest płatność za pobraniem również w przypadku dostawy poza granice Polski, ale w granicach Unii Europejskiej.
      5. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznych serwisów płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczne serwisy płatności umożliwiają dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
      6. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 5 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

VII. Koszt, termin i sposoby dostawy

      1. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
      2. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, paczkomatów lub firm kurierskich (UPS i DPD).
      3. Klient może odebrać Produkt osobiście w jednym ze sklepów stacjonarnych:
        • ul. Traugutta 143, 50-419 Wrocław,
        • ul. Kazimierza wielkiego 80, 30-074 Kraków,
        • ul. Głogowska 32, 60-736 Poznań,
        • ul. Warszawska 48, 40-008 Katowice,
        • ul. Bolesława Krzywoustego 51, 70-317 Szczecin,
        • ul. Władysława IV 41, 81-395 Gdynia,
        • ul. Jana i Andrzeja Śniadeckich 19, 85-011 Bydgoszcz,
      4. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
        • Czas kompletowania Produktu wynosi od 1 do 3 Dni Roboczych.
        • Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 Dni Roboczych (dostawa następuje wyłącznie w Dni Robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).

VIII. Warunki rozwiązywania umów o świadczenie usług elektronicznych

      1. Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
        • Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (np. prowadzenie Konta).
        • Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@spyshop.pl.
        • Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
        • Umowa dotycząca Panelu GPS może zostać rozwiązana wyłącznie na warunkach określonych w Umowie o świadczenie usługi lokalizacyjnej oraz regulaminie usługi.
        • Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
      2. Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.

IX. Gwarancja produktu

      1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
      2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 24 miesiące w przypadku umowy konsumenckiej zawartej pomiędzy gwarantem a Klientem będącym Konsumentem lub 12 miesięcy w przypadku umowy zawartej pomiędzy gwarantem a Klientem niebędącym Konsumentem i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.
      3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.
      4. Do Produktów objętych gwarancją Sprzedawca dołącza pisemną kartę gwarancyjną.
      5. W przesyłce z Produktem podlegającym gwarancji powinna znajdować się informacja o usterce.
      6. Produkt powinien być odesłany celem zrealizowania gwarancji na adres punktu serwisowego we Wrocławiu z dopiskiem Serwis: ul. Ślężna 146, 53-111 Wrocław, tel.: +48 71 757 53 89, e-mail: serwis@spyshop.pl.
      7. Produkty będące alkomatami przeznaczone do kalibracji należy wysyłać do magazynu we Wrocławiu z dopiskiem Kalibracja: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław, tel.: +48 71 700 04 14, e-mail: kalibracja@spyshop.pl.
      8. Naprawy gwarancyjne obejmują Produkty użytkowane zgodnie z przeznaczeniem i załączoną do nich instrukcją. Gwarancji nie podlegają:
        • produkty uszkodzone przez użytkowanie niezgodne z ich przeznaczeniem
        • uszkodzenia mechaniczne urządzeń
        • wszelkie uszkodzenia powstałe z winy użytkownika
        • samowolne naprawy, przeróbki lub zmiany konstrukcyjnych urządzenia
        • uszkodzenia spowodowane przeciążeniem urządzenia wynikającym z nadmiernej eksploatacji urządzenia lub pracy w niewłaściwych warunkach.
      9. O sposobie i terminie realizacji gwarancji gwarant informuje telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną.
      10. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie wyłączają, nie ograniczają, ani nie zawieszają uprawnień Klienta wynikających z tytułu rękojmi, opisanych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).

X. Tryb postępowania reklamacyjnego

      1. Reklamacje z tytułu rękojmi:
        • Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)
        • Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: zamowienia@spyshop.pl lub pisemnie na adres: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław.
        • W powyższej wiadomości e-mail należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
        • Gdy jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Ślężna 146-148, 53-111 Wrocław z dopiskiem Serwis.
        • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail lub w inny podany przez Klienta sposób.
        • W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
        • W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
      2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę:
        • Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@spyshop.pl.
        • W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
        • Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
        • Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
      3. Przepisy niniejszego działu w zakresie w jakim odnoszą się do Klienta będącego Konsumentem znajdują zastosowanie także w stosunku do Klientów będących osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

XI. Prawo odstąpienia od umowy

      1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie wręczonego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
      2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
      3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
      4. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
      5. Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu. Wartość zamówienia zostanie pomniejszona o koszt dostawy.
      6. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt. 1 niniejszego rozdziału, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
      7. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
      8. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
        • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
        • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
        • w której przedmiotem świadczenia jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
        • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
      9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
      10. Przepisy niniejszego działu w zakresie w jakim odnoszą się do Klienta będącego Konsumentem znajdują zastosowanie także w stosunku do Klientów będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą zawierającymi umowę związaną z tą działalnością gospodarczą, wyłącznie gdy z treści tej umowy oraz okoliczności towarzyszących jej zawarciu wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, związanego w szczególności z przedmiotem wykonywanej przez nie działalności gospodarczej, oznaczonego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
      11. Szanowni Państwo, W związku z wycofaniem z obrotu wzmacniaczy JYS-1280B, JYS-1260B, JYS-860, JYS-880 oraz JYS-1880B, niniejszym informujemy, że wszystkie osoby, które zakupiły ww. wyroby w naszym sklepie, mogą dokonać bezpłatnego zwrotu tych wyrobów. W celu dokonania zwrotu, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 307 33 33. lub mailowy pod adresem zamowienia@spyshop.pl

Dokumenty do pobrania

      • ­

        Formularz zwrotu/reklamacji

        Formularz prosimy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży bądź w przypadku reklamacji.

XII. Własność intelektualna

      1. 1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem https://www.spyshop.pl/ korzystają z ochrony prawno- autorskiej i są własnością Spy Shop Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Traugutta 143/1, 50-419 Wrocław, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej we Wrocławiu pod nr KRS 0000990190, NIP: 899 293 8787, REGON: 523 276 622 . Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony https://www.spyshop.pl/ bez zgody Usługodawcy.
      2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony https://www.spyshop.pl/ stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

XIII. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców (b2b)

      • a.i.1. W niniejszym rozdziale zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Klientów niebędących Konsumentami.
      • a.i.2. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem w terminie 14 Dni Roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego Konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
      • a.i.3. Sprzedawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Klienta sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
      • a.i.4. Korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
      • a.i.5. W przypadku wysłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
      • a.i.6. Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy niebędącemu Konsumentem oświadczenia o wypowiedzeniu.

XIV. Postanowienia końcowe

      1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
      2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
      3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt. 4 niniejszego rozdziału.
      4. Sądowe rozstrzyganie sporów:
        • Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
        • Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
      5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z poza sądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej www.uokik.gov.pl. Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: www.uokik.gov.pl. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
      6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XV. Uwagi dodatkowe

      1. Bezpieczne zakupy w e-sklepie spyshop.pl

        Zapewniamy poufność podczas przesyłania danych naszych klientów, dzięki certyfikatowi SSL.

        Certyfikat SSL weryfikuje tożsamość domeny https://www.spyshop.pl/ gwarantując autentyczność przeglądanych stron, maksimum jakości i bezpieczeństwa przy użyciu protokołu szyfrującego SSL.

        Osoby, które dokonują zakupów w naszym e-sklepie realizują je w bezpiecznym połączeniu, które zabezpiecza przesył szyfrując dane i transakcje konsumentów w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.