FAQ - najczęściej zadawane pytania

­ Często zadawane pytania wraz z odpowiedziami

Nie mogę zalogować się do sklepu, co robić?

Na formularzu odzyskiwania hasła proszę wprowadzić adres e-mail, który został podany przy rejestracji konta. Sklep wyśle na wskazany adres nowe hasło do logowania. Hasło będzie można zmienić po zalogowaniu do sklepu na stronie moje konto. W tabelce "Moje konto" należy wybrać link "Zmień hasło".

Jak robić zakupy w sklepie?

Zamówić towar w sklepie można rejestrując konto lub bez rejestracji. Polecamy zarejestrować konto, gdyż będą mogli Państwo szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię zakupów. Formularz rejestracji konta. Aby zamówić towar bez rejestracji, należy dodać produkt do koszyka, a następnie po wybraniu formy wysyłki i płatności podać dane wymagane do realizacji zamówienia.

Jak dodać produkt do koszyka?

Jakie są formy płatności i wysyłki w sklepie?

W naszym sklepie mają Państwo pełną dowolność wyboru formy płatności. W dziale "Dostawa i płatności" znajdują się szczegółowo wszystkie niezbędne informacje. Więcej na temat płatności i dostawy.

Czy zakupy w sklepie są bezpieczne?

Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych szyfrując transakcje konsumentów za pomocą protokołu SSL wydanego i zatwierdzonego przez urząd certyfikujący. Więcej na temat SSL.

W jakich godzinach mogę złożyć zamówienie?

Gdzie zlokalizowane są sklepy Spy Shop?

Dane teleadresowe sieci sklepów stacjonarnych oraz mapy dojazdowe znajda Państwo na stronie Nasze sklepy

Jaka jest gwarancja na towar?

Firma "SPY SHOP" gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty sprzedaży lub 24 miesiące dla określonych modeli. Więcej na temat gwarancji.

Nie wiem jak obsługiwać sprzęt lub nie działa on właściwie, co robić?

Napisz do nas drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@spyshop.pl lub użyj formularza kontaktowego na stronie kontakt.. Skontaktuj się przez komunikator Skype SpyShopPoland lub zadzwoń pod numer infolinii +48 801 000 991.
Nasi specjaliści pomogą rozwiązać problem. Wadliwy towar należy odesłać na adres sklepu stacjonarnego wraz z formularzem reklamacyjnym. Klient jest zobowiązany dołączyć do paczki fakturę lub paragon oraz wysłać przesyłkę na własny koszt na adres:

SPY SHOP Paweł Wujcikowski
ul. Traugutta 137
50-419 Wrocław

Jak mogę zwrócić towar?

W przeciągu 10 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Więcej na temat zwrotów towaru.