Na formularzu odzyskiwania hasła proszę wprowadzić adres e-mail, który został podany przy rejestracji konta. Sklep wyśle na wskazany adres nowe hasło do logowania. Hasło będzie można zmienić po zalogowaniu do sklepu na stronie moje konto. W tabelce "Moje konto" należy wybrać link "Zmień hasło".
Zamówić towar w sklepie można rejestrując konto lub bez rejestracji. Polecamy zarejestrować konto, gdyż będą mogli Państwo szybciej robić zakupy, śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię zakupów. Formularz rejestracji konta. Aby zamówić towar bez rejestracji, należy dodać produkt do koszyka, a następnie po wybraniu formy wysyłki i płatności podać dane wymagane do realizacji zamówienia.
W naszym sklepie mają Państwo pełną dowolność wyboru formy płatności. W dziale "Dostawa i płatności" znajdują się szczegółowo wszystkie niezbędne informacje. Więcej na temat płatności i dostawy.
Dbamy o bezpieczeństwo Państwa danych szyfrując transakcje konsumentów za pomocą protokołu SSL wydanego i zatwierdzonego przez urząd certyfikujący. Więcej na temat SSL.
Dane teleadresowe sieci sklepów stacjonarnych oraz mapy dojazdowe znajda Państwo na stronie Nasze sklepy
Firma "SPY SHOP" gwarantuje sprawne działanie sprzętu w okresie 12 miesięcy od daty sprzedaży lub 24 miesiące dla określonych modeli. Więcej na temat gwarancji.
Napisz do nas drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@spyshop.pl lub użyj formularza kontaktowego na stronie kontakt.. Skontaktuj się przez komunikator Skype SpyShopPoland lub zadzwoń pod numer infolinii +48 801 000 991.
Nasi specjaliści pomogą rozwiązać problem. Wadliwy towar należy odesłać na adres sklepu stacjonarnego wraz z formularzem reklamacyjnym. Klient jest zobowiązany dołączyć do paczki fakturę lub paragon oraz wysłać przesyłkę na własny koszt na adres:
SPY SHOP Paweł Wujcikowski
ul. Traugutta 137
50-419 Wrocław
W przeciągu 10 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny.
Więcej na temat zwrotów towaru.